Friday, March 6, 2009

tagged by qila muk muk

5 Hadiah yang anda impikan.
- JD
- a kondo next to my father's office, over looking klcc 0.0
- death
- porche cayenne
- 40k every month

Alasan thadap pilihan tersebut.
-need one, if u know what i mean, lol
- omg, it was fucking beautiful!
- need peace
- my dream car la fucker
- my father is not rich enough to make me happy

5 Impresi trhadap orang yang diminati.
(sayang aderlah)
- hottest leg
- great first kiss
-a bitch
- ego!!!!
- secrective.

5 Perkara hebat yang pernah dilakukan.

- 6A in PMR, impossible for me beb!
- jumping around in private jed =)
- screw four season 's suite's jakuzzi
- ride helicopter for fun!
- indulge in first class flight to London for free. =).

5 Ciptaan yang paling disukai.
- A.A.M.N.I.
- vodka apple. suker jerrr
- dunhill menthol /lights woohooo
- duit duit duit duit duit
- music.

5 Perkara yang paling dibenci.
- A
- R
- I
- N
- A

5 orang yang hendak ditag.
- N
- O
- O
- N
- E
(klau nak buat, buat lah, mls aku nak tag tag ingat aku org gaji aper?)

No comments:

Post a Comment